کلاس آموزش کشاورزی کانون علامه طبرسی قائمشهر منجر به راه اندازی گلخانه شد

کلاس آموزش کشاورزی کانون علامه طبرسی قائمشهر منجر به راه اندازی گلخانه شد

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
گراییلی گفت: آموزش کشاورزی از سوی کانون فرهنگی هنری علامه طبرسی روستای شیخ گلی جاده نظامی قائمشهر موجب تشویق راه اندازی گلخانه در این روستا شد. 

«کوروش گراییلی»، امروز (دوشنبه 21 بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کانون فرهنگی هنری علامه طبرسی قائمشهر در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های متعددی را برگزار می کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علامه طبرسی مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) روستای شیخ گلی جاده نظامی شهرستان قائمشهر اظهار کرد: آموزش کشاورزی به همت این کانون به افراد علاقه مند داده شد که این امر موجب راه اندازی چندین گلخانه در این روستا، شده است.

 

وی بیان کرد: برگزاری طرح تلاوت نور یکی از فعالیت های این کانون به شمار می آید که اقشار مختلف مردم از این برنامه، استقبال خوبی کرده اند.

 

گراییلی ابراز کرد: برگزاری دعای توسل و دعای کمیل از فعالیت های دیگر این کانون محسوب می شود.

 

وی گفت: هیئت قرآن در روزهای پنجشنبه در این کانون به تلاوت دو صفحه کلام وحی با دو دفعه تکرار می پردازند و تفسیر معجزه پیامبر خاتم، حضرت محمد (ص) و بیان مسائل سیاسی و روز جامعه از سوی عباس متدین در این هیئت، صورت می گیرد.

 

گراییلی اظهار کرد: در شب ۲۲ بهمن، جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چهل و یکمین سال آن در این کانون به همراه پخش سرود و سخنرانی، اجرا خواهد شد.

 

وی بیان کرد: این کانون در تمام ولادت ها و ایام شهادت خاندان عصمت و طهارت (ع) و یوم الله ها، برنامه دارد اما به مساعدت مالی جهت تداوم فعالیت ها، نیازمند است.

پایان پیام/ 86